FysioAlign

Fysiotherapiepraktijk

uit 5 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

donderdag
8:00 - 21:00
dinsdag
woensdag

Waardering van FysioAlign - Ede op 13 november 2019

De fysiotherapeutische zorg van Heleen is geweldig. Niets dan lof. De afsluiting van de zorg na 9 maanden was afschuwelijk. Van de ene op de andere dag stopte ze met mijn behandeling, zonder enige aankondiging. Dat verwacht je niet na zo'n lange tijd van behandeling, zeker niet van een oncologisch fysiotherapeut.Ik werd totaal niet gehoord. Of genegeerd als ik haar belde en een vraag op de voicemail insprak. Ik kreeg dan geen reactie terug. Heel jammer. Hoop dat andere mensen dit beseffen als ze bij haar in zorg gaan.Valt ook niet mee als je in je eentje een hele praktijk moet runnen. Dat is mijns inziens onmogelijk. Jammer dat het zo moet eindigen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FysioAlign? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.