Fysioart

Fysiotherapiepraktijk

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Fysioart - Haren op 3 september 2018

Gedurende een periode van 8 maanden heb ik eens in de 2/3 weken haptonomieterapie gevolgd bij Anita.  Tijdens de sessies hebben we gewerkt aan life events uit verleden die tot voor kort voor blokkades zorgden. O.a de afwezigheid of niet niet kunnen plaatsen van gevoelens liep ik in hogere mate in mijn privé leven tegen aan.  De gesprekken en oefeningen zorgen ervoor dat ik m’n eigen lichaam en gevoelens beter begrijp.  Zij is tevens fysiotherapeut en heeft doormiddel van dry needelingen succesvol langdurige knie blessure behandeld.  Anita heb ik als professioneel, vriendelijk en toegankelijk ervaren.  Ik zou hier bij zowel fysiotherapeutische klachten of de behoefte aan een haptonoom zeker terug keren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysioart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.