Waardering van FysioDomstad Centrum - Utrecht op 9 november 2014

Vorig jaar 20 april 2013 ben ik gevallen met de fiets met mijn zoon van toen twee jaar wie in het fietsstoeltje aan het stuur zat: dacht alleen maar aan als hij maar niet op de grond met zijn hoofd neer komt. Toen heb ik een rare uitval stap gemaakt en meteen voelde ik dat er iets mis was. Ik deed al conditietraining bij een andere fysiotherapeut en die zag toen wel dat ik door mijn enkel was gegaan maar zijn behandelingen hielpen niet en verergerden juist. Ook zijn collega's, die voor hem invielen in zijn vakantie, luisterden niet naar mijn klachten en hielpen mij niet verder. Zodanig werd het erg dat ik bijna niet meer de auto uit kon komen na een lange autorit (vier maanden later). Toen heb ik Roeland van der Put gebeld. Bij een eerste check bleek dat de eerste fysiotherapeut goed had gezien dat ik door mijn enkel was gegaan. Maar hij had ook naar mijn rug en heup moeten kijken: mijn heup stond scheef en tja toen begreep ik wel waarom ik niet meer kon sporten. Ik was aan het trainen voor de Alternatieve Elfstedentocht Weissensee en de Nijmeegse Vierdaagse. Moest echt weer leren op de schaats te staan. Lange afstandswandeling was onmogelijk. Roeland kijkt naar de hele lichaamshouding en luistert goed en vraagt goed door. Je bent echt mens bij hem. Hij neemt echt de tijd om tot een goede diagnose te komen. Juist dat is de basis om tot een goed passend behandelplan te kunnen komen. Hij controleert ook het herstel wat ook belangrijk is om eventueel terugval op tijd te ontdekken. Hij heeft diverse behandelmethoden zoals o.a. echo apparaat, dry needling om de verzwakte spieren te achterhalen en ook specifiek te kunnen trainen of triggeren. Dit alles heeft bij mij zeer goed geholpen zodat ik nu weer echt goed de bochten kan schaatsen en ja daar voel ik mij natuurlijk weer super bij. Ook heeft hij mij met Osteopathie advies gegeven wat goed bleek te werken in het herstel. Ik kan zijn praktijk en hem dus van harte aanbevelen voor wie bijvoorbeeld een complexe blessure aan rug heeft met uitstraling naar hamstring, e.d.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FysioDomstad Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.