Fysiofabriek, locatie Zwembad de Krommerijn

Fysiotherapiepraktijk

uit 24 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Fysiofabriek, locatie Zwembad de Krommerijn - Utrecht op 15 juni 2022 Geverifieerd

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Gaat goed: Heel erg prettig dat ik als persoon in mijn waarde gelaten word! Toen ik aangaf dat ik moeite heb met overzicht krijgen maar wel voldoende afwisseling en uitdaging nodig heb werd dat moeiteloos geintegreerd in het schema en de sessies. Kan beter: De afspraakherinneringsmail wordt te kort van tevoren gestuurd: afzeggen moet meer dan 24u van tevoren, maar de mail komt 24u en 12min voordat de afspraak is. Daarbij wordt vermeld dat afzeggen of veranderen van de afspraak via de site kan, maar dit is mij in ieder geval niet gelukt. Telefonisch wel, maar dat is binnen die 12 minuten niet een optie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiofabriek, locatie Zwembad de Krommerijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.