Waardering van Fysiohulp - Amsterdam op 6 april 2019

9.5

Ik ben de laatste jaren door een hele reeks fysio- en andere manuele therapeuten behandeld voor aanhoudende knieklachten, tot ik uiteindelijk op aanraden van mijn vriendin die tevens personal coach is bij Alexander Kudus terechtkwam. Wat hem in mijn ogen onderscheidt van anderen is niet alleen dat hij bovengemiddeld kundig is en de meest verschillende benaderingen toepast, maar vooral dat hij geen kant en klare oplossingen paraat heeft, daarentegen een nauwkeurige analyse maakt van de klacht op basis van een vragenlijst (bij de intake) en de beperkingen die iemand ondervindt bij bepaalde handelingen/oefeningen, vandaar op zoek gaat naar de oorzaak en vervolgens pas kijkt hoe de klacht verholpen zou kunnen worden. Geen hocus pocus dus, maar een gedegen beredeneerde aanpak waar duidelijk een enorme hoeveelheid kennis en ervaring aan voorafgaat. Bovendien handelt hij vanuit het principe dat een probleem binnen maximaal drie sessies moet zijn opgelost, en het anders geen zin heeft om met dezelfde behandeling door te gaan. Ik vind zijn visie op zijn vak en zijn kritische maar open geest heel verfrissend en kan zijn praktijk dan ook van harte aanbevelen. Je komt er met verminderde klachten én wijzer vandaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiohulp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.