Waardering van Fysiohulp - Amsterdam op 23 februari 2021

• Wervelkolomaandoeningen

Ik kan het nog steeds niet geloven: ik kon mijn schooltas al niet dragen op de middelbare school, last van schouders en rug bij het fietsen en uitval bij vingers en armen bij wandelen. In plaats van 50 jaar lang de hele dag trachten om met mijn schouderkoppen en –bladen mijn borstkas te openen en rechtop te komen, hoef ik nu n i e t s meer te doen en voelt mijn romp de hele dag licht en in lijn, rechtop! Ik hoef niet meer dagelijks die wervelkolom extreem alle kanten op te bewegen om voor even enige mobiliteit te voelen; die mobiliteit is er al! Ik ben zo dankbaar, mijn lijf en leven zijn zo ongelofelijk licht gemaakt! En dat na 1 onderzoek en 2 behandelingen! ‘Brisk walkend’ boodschappen doen en zitten met een wiebelkussen van 33 cm is het helpende huiswerk om te voorkomen dat de ribben opnieuw vast gaan etteren aan de wervelkolom, wat nodig blijkt en beide ook wel lekker voelt. Mocht ik een nieuwe klacht ervaren, kom ik graag weer overleggen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiohulp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.