Waardering van FysioMotiv - Nieuwerkerk aan den IJssel op 22 oktober 2020

• N.v.t.

9.5
  • Gebroken enkel

De hulp en begeleiding die ik kreeg van Pasqualle Kloosterman (een van de fysiotherapeutes bij Fysiomotiv) was goed! Ze luisterde heel goed naar me, gaf me tijd dingen uit te leggen, deed goed lichamelijk onderzoek en kwam met voorstellen voor behandeling. Ze heeft me fysiek maar ook mentaal enorm verder geholpen met een langdurig mobiliteitsprobleem. Ze denkt out of the box, maar heeft haar beide voeten stevig op de grond. Geen nonsense, geen poespas, gewoon to the point. Ik wordt blij van een bezoekje aan haar ook al heb ik door mijn aandoening vaak veel pijn. Het was een verademing dat een zorgverlener zo goed luistert en de tijd nam in een wereld waar dat -jammer genoeg- lang niet altijd het geval is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FysioMotiv? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.