Fysioplein, locatie Delft

Fysiotherapiepraktijk

Olof Palmestraat 22 A 2616 LS Delft
Deze locatie is onderdeel van Fysioplein

Waardering van Fysioplein, locatie Delft - Delft op 4 maart 2020

Kniebandletsel

Ik ben super tevreden met de zorg die ik in aanloop naar mijn kruisbandoperatie heb gekregen van de mensen van Fysioplein. Dirk Jan de Jong zet die extra stap om me helemaal gezien te voelen. Even bellen naar een collega in een andere stad om fysio te regelen. Contact met de orthopeed die mij gaat opereren, wat hij zelf legt on the spot. Korte lijnen, gauw helderheid. Maar ook zijn uitleg en begeleiding zijn in wat ik wel en niet mag en waarom. Ik raad deze organisatie iedereen aan die zich als patient toch al wat kwetsbaar voelt. Hier zul je je gezien, gehoord en met zorg begeleid voelen. Na mijn operatie zal ik nog eens een review schrijven over het proces erna. Ga zo door Fysioplein! Groet,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysioplein, locatie Delft? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.