Fysiosportief fysiotherapie, locatie Friesestraatweg

Fysiotherapiepraktijk

Friesestraatweg 18 5 9718 NH Groningen
Deze locatie is onderdeel van Fysiosportief fysiotherapie

Waardering van Fysiosportief fysiotherapie, locatie Friesestraatweg - Groningen op 15 februari 2022

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

N.v.t.

- Het tegenspreken van de reumatoloog + in twijfel trekken - Het impliceren dat de pijn psychisch is - Mijn medicatie in twijfel trekken - Mijn klachten in twijfel trekken - Gewrichten duwen op een ruwe manier - Geen tijd/moeite doen om patiënt op gemak te stellen - Coronaregels niet in acht nemen rondom kwetsbare personen - Niets aannemen van de cliënt - Heel direct naar traumatische gebeurtenis vragen - Afdoen van sport prestaties die met mijn aandoening erg bijzonder zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiosportief fysiotherapie, locatie Friesestraatweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.