Waardering van Fysiosportief fysiotherapie, locatie Vechtstraat - Groningen op 9 januari 2017

9.8
  • Rughernia

Fysiosportief: Professional sports rehabilitation in cooperation with your sports doc and you. If anyone can get you back into the saddle, it's this club! Al jaren (1e generatie) ben ik fanatiek wake- en Kiteboarder. Helaas werd ik sinds een aantal jaren af en toe geplaagd door serieuze onderrug klachten (helse pijnen, zomaar door de knieen zakken, niet meer kunnen staan etc). Via Fysiosportief / Leon Meijer ben ik bij het SMC (dr. B. Bessem van het UMCG beland waar uit de mri bleek dat ik twee kapotte tussenwervelschijven heb (L). Om mijn sporten te kunnen blijven beoefenen is na multidisciplinair overleg besloten dmv trainingen de omliggende spieren dusdanig te trainen zodat de wervel maximaal wordt ontlast. Met behulp van Leon Meijer van Fysiosportief is dit uitstekend gelukt! Door zijn (uiteraard ook mijn) toewijding, coaching en trainingsschema's met zeer gerichte oefeningen kan ik nu weer optimaal presteren en vrolijk en pijnloos genieten van mijn passies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiosportief fysiotherapie, locatie Vechtstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.