Waardering van Fysio Buytenwegh - Zoetermeer op 3 mei 2016

9.7
  • Whiplash

Na een aanrijding waarbij mijn nek een flinke klap heeft gekregen kwam ik bij Fysio Buytenwegh terecht. Rob Lam heeft mij uitstekend geholpen. In het eerste gesprek nam hij uitgebreid de tijd om te luisteren naar mij en  nam hij mijn klachten serieus. Hij gaf mij het gevoel dat hij speciaal voor mijn situatie een behandelplan opstelde, iets wat bij andere Fysio praktijken nog wel eens ontbreekt. Gelukkig heb ik een milde whiplash en was ik redelijk snel van mijn klachten af, mede dankzij Rob! Afspraken maken kan op korte termijn, en ook als je acuut een probleem hebt in je nek kijken ze altijd naar de mogelijkheid om je zo snel mogelijk te helpen.Schone praktijk, de wachtruimte is groot genoeg en de behandelkamers zijn fris en professioneel. Rob is erg betrokken en ook als je hem buiten werk tegen komt zal hij altijd oprecht gestresseerd zijn in hoe het met je gaat. In de vakantie van Rob ben ik geholpen door Jos. Jos is ook erg duidelijk, professioneel en erg fijn! Twee toppers!

Bent u of werkt u voor Fysio Buytenwegh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.