Waardering van Fysiotherapeutisch Centrum Palenstein, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 2 oktober 2018

5.0
  • Rugpijn

Ik werd geholpen door de algemeen Fysiotherapeut de Hr E.de Groot. In de eerste instantie waren de eerste paar sessies goed gegaan totdat er zonder overleg Dry Needling werd toegepast.Ik heb er een paar dagen last van mijn schouder gehad.Per direct gestopt na dit incident bij deze fysiotherapeut en mijn beklag gedaan bij hem, zeer onprofessioneel, deze incident had voorkomen kunnen worden als er van te voren werd overlegd welke behandeling er werd toegepast en waarom.Een Fysiotherapeut mag niet zomaar een behandeling toepassen als de persoon al op zijn rug ligt en dan opeens een naald in zijn schouder krijgt.(pijnlijk)Hierdoor heb ik een zeer slechte ervaring eraan overgehouden.Heel erg jammer dat het zo gegaan is.Ik heb wel excuses gehad van de desbetreffende Fysiotherapeut en dat hij voor de volgende keer wel 100x nadenkt voordat hij zomaar een behandeling inzet.Maar voor mij voorlopig geen fysiotherapeut meer tenzij ik weet dat de communicatie van een Fysiotherapeut naar de patiënt toe professioneel is.Ik hoop dat deze klacht ook intern in behandeling wordt genomen door fysio Palenstein zodat dit soort incidenten niet meer mogen gebeuren.Ik kom er voor een goede behandeling en niet voor een slechte ervaring.

Bent u of werkt u voor Fysiotherapeutisch Centrum Palenstein, locatie Zoetermeer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.