Fysiotherapeutisch Instituut - Gezondheidscentrum Presikhaaf

Fysiotherapiepraktijk

uit 3 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

54 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
4 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

ik ben tevreden over het fysiotherapeutisch centrum omdat er een fijne sfeer heerst en er naast de oefeningen ook oog is voor mijn dagelijks functioneren

7.9
7 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Behandeling bruut afgekapt. Behandelend therapeut zou nog oefeningen mailen. Na herhaaldelijk bellen en mailen niets meer van vernomen.

3.9
6 december 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik ben naar een psycho-somatische fysiotherapeut geweest van het Fysiotherapeutisch Instituut. Deze behandelaar was zeer effectief en goed. Ik ging naar deze fysiotherapeut om even mijn "problemen te...

9.7
3 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Geweldig fisio centrum met heel kundig personeel dikke 10!

1 oktober 2017 - Geplaatst door de redactie

alle medewerkers zijn deskundig en heel vriendelijk

9.3
15 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Jos is een prettige man, met luisterend oor. Hij behandelt je op meerdere vlakken; gesprekken, massage, spieroefeningen en leren grenzen aan te geven.

5 juli 2017 - Geplaatst door de redactie

Er wordt met aandacht geluisterd en gekeken welke oefeningen het meest passend zijn.

8.2
6 juni 2017 - Geplaatst door de redactie

Geholpen door Byorn, weet precies waar de pijn zit en deze te behandelen.

5 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Er was altijd aandacht voor mijn klachten, er werd geluisterd naar wat ik te vertellen had.

5 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Lilian heeft mij zeer snel en efficiënt van mijn klachten afgeholpen. Eerst is alles door haar goed in kaart gebracht en meteen na de eerste behandeling al pijnvrij! En geloof me, de pijn was...

19 februari 2017 - Geplaatst door de redactie

Je kunt op korte termijn terecht. Luisteren goed, goede adviezen en behandelingen, zeer professioneel. Gezien het bij mij een terugkomende klacht was ben ik binnen de praktijk doorverwezen naar...

21 januari 2017 - Geplaatst door de redactie

Heldere analyse en feedback; humorvolle en enthousiasmerende therapeut.

22 december 2016 - Geplaatst door de redactie

Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar de fysiotherapeut vanwege mijn schouder-nekklachten. Het bleek dat mijn schouder- en nekspieren overbelast waren en ik kreeg hiervoor fijne massages bij...

18 december 2016 - Geplaatst door de redactie

Toen ik binnen kwam kon ik niks naar twee keer therapie bij Lilian ging het al beter. Als ik vragen heb krijg ik duidelijk antwoord.

19 oktober 2016 - Geplaatst door de redactie

Prima behandeld door Wim Jonkman wegens klachten aan mijn schouder waardoor ik niet meer kon volleyballen. Deskundig en uitstekend begeleid om weer wedstijdfit te worden. Zeer aan te bevelen

16 september 2016 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel zorgvuldig behandeld. Mijn klacht is zeer goed begrepen. Ik heb ook lol gehad tijdens de behandelingen. Heel erg bedankt, Jos!

10 juli 2016 - Geplaatst door de redactie

Kon heel snel terecht en ben goed behandeld.

8.5
10 juni 2016 - Geplaatst door de redactie

Heel goed geholpen door Wim Jonkman voor mijn acute nekklachten. Was gelukkig weer snel van mijn klachten af. Helemaal top!!

16 mei 2016 - Geplaatst door de redactie

Mijn ervaring is optimaal de behandelingen zijn goed. Het personeel is vriendelijk.

11 mei 2016 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen door fysiotherapeute. Gaf ook goed uitleg en advies.

8.8