Waardering van MTC de Fysioclub, locatie Databankweg - Amersfoort op 31 juli 2012

8.8

ik ben bij de fysio's van MTC Amersfoort onder behandeling geweest. Ik speel al zo'n 20 jaar honkbal en heb verschillende malen last gehad van een schouderblessure. Afgelopen 2 maanden heb ik samen met mijn behandelaar(s) getraind om weer blessurevrij te raken en mn spieren te versterken,een nieuwe ervaring voor mij wat erg goed bevallen is. Vooral de gerichte oefeningen die je samen met je fysio doet is erg prettig voor een sporter. Ik kan iedere sporter zowel prof als amateur aanraden om bij deze specialisten hun therapie te volgen voor een snel en goed herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MTC de Fysioclub, locatie Databankweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.