Waardering van Fysiotherapie Amsteldorp - Amsterdam op 1 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• N.v.t.

9.8

Gaat goed: De fysiotherapeut denkt mee, heeft een onderbouwde theorie waar de klachten vandaan komen, is betrokken en enthousiast over sport en zijn beroep. de rugklachten na sporten waar ik al meer dan een jaar mee loop zijn binnen een maand significant verbeterd. Waar ik eerst na het sporten scheef liep van de pijn/doordat mijn rug ging compenseren stond ik nu na langdurig sporten nog steeds recht met minimale pijn ???????? Kan beter: Wachtruimte zou wat inspirerender kunnen zijn. Zou fijn voor fysiotherapeut en client zijn als de werkruimte was groter was zodat er iets meer ruimte is voor de oefeningen. Maar dit is geen groot probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Amsteldorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.