Waardering van Fysiotherapie Bart Urlings - Urmond op 4 juni 2013

9.2

Bart Urlings is een van de beteren therapeuten ik had van alles aan men knie gescheurde kruisbanden meniscus ik droeg een brace toen ik kwam binnen ik zei ik heb problemen met men knie hij voelde aan men knie hij wist gelijk wat ik had hij is gedreven in zijn vak en hij weet wat hij doet!!! nu kan ik dank zij bart weer een beetje fatsoenlijke lopen en zonder brace bij studeert ook nog osteopathie ik heb zelf ook nog epilepsie en dit behandelt hij ook zeer goed ik had last van trillingen in men handen en men hoofd dit is ook al veel minder hij kan ook het kraken de rug de nek een van de betere fysiotherapeuten

Bent u of werkt u voor Fysiotherapie Bart Urlings? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.