Waardering van Fysiotherapie Beweeg en Ontspan - Zoetermeer op 14 maart 2019

9.5
  • Rugpijn

Al 8 jaar liep ik na een doorgemaakt ernstig rugletsel nog altijd met behoorlijke pijnen en daardoor flinke beperkingen. Ik besloot om toch binnen mijn mogelijkheden te gaan sporten en kwam in contact met Beweeg en Ontspan Indoor. Daar ontmoette ik Maaike. Ondanks dat ik eigenlijk het vertrouwen in een mogelijke pijnverlichting verloren had, heb ik mij toch onder behandeling gesteld van Fysiotherapie Beweeg en Ontspan. Wat ik als prettig ervaarde was het enthousiasme en het vertrouwen waarmee de behandeling werd gestart. Maaike gaf geen valse hoop maar bood wel een duidelijk behandelplan. Haar openheid, positieve instelling en enthousiasme tijdens de behandelingen hebben mij echt gestimuleerd om ook het zogenaamde "huiswerk vol te houden.  Wat na jaren behandelingen door andere hulpverleners niet werd bereikt, pakte door de behandelingen en medical taping van Maaike geheel anders uit. Al na de eerste behandeling ervaarde ik pijnvemindering en na een aantal behandelingen was de pijn beduidend afgenomen.Daardoor kan ik tegenwoordig weer redelijk functioneren en enthousiast (weliswaar op mijn eigen niveau) meedoen met Beweeg en Ontspanning Indoor. Dank aan Maaike voor haar vakkundige behandelingen!

Bent u of werkt u voor Fysiotherapie Beweeg en Ontspan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.