Waardering van Fysiotherapie Beweeg en Ontspan - Zoetermeer op 20 september 2018

Bij iedere behandeling word ik met veel enthousiasme verwelkomd. Er is ruime aandacht voor hoe het tussen de behandeling geweest is. Aan zowel fysieke als mentale gesteldheid wordt meegenomen in de behandeling. Bij aanvang van de behandeling wordt de hulpvraag vastgelegd en ook een behandeltraject met evaluatie moment besproken. Kernwoorden: kundig, enthousiast, vriendelijk, doortastend, daadkrachtig, duidelijk... Top

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Beweeg en Ontspan - Zoetermeer

Hartelijk dank voor deze zeer positieve waardering. Natuurlijk verwelkom ik zeer graag met enthousiasme, de klacht is al erg genoeg en dus is het fijn om positief (en met enthousiasme) te werken aan het oplossen van jouw klacht(en)! Ik neem inderdaad altijd zowel fysiek alsook mentaal mee in de behandeling van de klacht(en). Dankjewel voor dit mooie compliment!
Sportieve en relaxte groet, Maaike Grovenstein - Fysiotherapie Beweeg en Ontspan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Beweeg en Ontspan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.