Fysiotherapie Bewust

Fysiotherapiepraktijk

Driehuizerkerkweg 93 1985 HA Driehuis

Waardering van Fysiotherapie Bewust - Driehuis op 21 maart 2019

Rugpijn

Mevrouw Kahn is een duidelijk een zeer ervaren fysiotherapeut. Eigenlijk meer dan dat. Bij de intake gaat ze meteen op haar doel af door de juiste vragen te stellen en mijn antwoorden en beschrijving meteen te controleren op de delen van mijn lichaam die de klachten vertonen. Hierdoor wordt meteen het klachtenbeeld aangescherpt en een passende behandeling gezocht. Waar mevrouw Kahn zich ook aan onderscheid is de manier van behandelen. Als manuele therapeut dwingt ze niet met geweld en kracht het lichaam tot mobilisatie zoals velen dat doen, maar gaat echt op zoek naar het diepere gedeelte van de spier of pees om tot behandeling te komen. Mijn ervaring is dat deze aanpak tot een veel solidere en vooral duurzaam resultaat leidt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Bewust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.