Fysiotherapie Centra Plaza, locatie Plaats

Plaats 9 B 8224 AB Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Fysiotherapie Centra Plaza

11 resultaten voor je selectie:

1 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede deskundige therapeut. Zonodig werd ik thuis behandeld. En kon later trainen in hun eigen sportschool ook weer onder goede begeleiding. Een top praktijk.

14 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede individuele behandeling. Prettige sfeer. Goed luisterend. Ik heb een jaar revalidatie gehad. Ik heb echt het gevoel dat hij weet wat hij doet

10 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

de doorverwijzing, moets het allemaal zelf opzoeken. ben toevallig bij een goede terechtgekomen.

8.2
28 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Waardeloos geheel. Bij fitness blessure opgelopen. Met pijn en moeite iemand naar gekeken. Geen advies gekregen. Ook erna niet eenmaal gevraagd hoe het met mij gaat.Men besteed alleen aandacht aan je...

1.0
10 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prima behandelprogramma en indirect ook mijn levensstijl aangepakt waardoor de behandelingen beter tot zijn recht komen. Ook de communicatie met podoloog en fysiotherapeut hebben geholpen

31 juli 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Een hele goedw ervaring bij deze praktijk. Snel werd er een diagnose gesteld en de therapie verholp mijn blessure heel snel.

9.2
25 juli 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden, ik heb zelf contact gezocht met de fysiotherapeut, omdat de huisarts mij met een kluitje in het riet stuurde. De fysiotherapeut luisterde serieus naar mijn klachten, heeft mij...

7 juli 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Luisteren niet, hierdoor is de behandeling niet correct toegespitst op het probleem. Daarnaast is niet alle kennis voorhanden. En wordt ook geen moeite ondernomen om deze kennis te vergaren.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Centra Plaza, locatie Plaats - Lelystad

We komen graag in contact met de patient die deze ervaring heeft opgedaan, want dit betreuren we zeer. We willen graag weten wat...
1.0
4 februari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele instelling met een goede accommodatie en sportruimte. Prima begeleiding. Vooraf informeren wie welke specialisatie heeft.

8.3
10 januari 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Goede combinatie van fysio en fitness.

7.8
16 mei 2011 - Goedgekeurd door de redactie

makkelijk om een afspraak te maken, aardige mensen.

Filters