DBZ fysio, locatie Fysiotherapie De Dommel

maandag
dinsdag
woensdag
7:30 - 20:30

Waardering van DBZ fysio, locatie Fysiotherapie De Dommel - Boxtel op 13 januari 2020

Na mijn aanmelding via de mail werd ik onmiddellijk ingepland voor een behandeling. Mijn fysiotherapeut heeft de informatie van de huisarts goed doorgenomen en vervolgens de intake hierop afgestemd. Hij is meteen met behandelen begonnen en heeft de nodige oefeningen meegegeven voor thuis. Mijn problemen heeft hij doorgespeeld naar de fysiotherapeute die mij Pilates geeft. Ik bespeur de wekelijkse vooruitgang.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk DBZ fysio, locatie Fysiotherapie De Dommel - Boxtel

Wat fijn dat u ons gewaardeerd heeft op Zorgkaart! Wij hopen dat u snel weer helemaal de oude bent en naar hartenlust aan de pilates lessen mee kunt doen! Wij staan graag voor u klaar, groet team de Dommel

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DBZ fysio, locatie Fysiotherapie De Dommel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.