Fysiotherapie de Jong, Wilhelminakade

Fysiotherapiepraktijk

Wilhelminakade 87 1422 XT Uithoorn

10 resultaten voor je selectie:

16 september 2021 - Geplaatst door de redactie

De manuele therapeut was vriendelijk, luisterde aandachtig, legde uit wat er aan de hand was en wat er ging gebeuren. Het resultaat was verbluffend

18 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Na vijf behandelingen was ik volledig van mijn pijn af. Gemoedelijke praktijk waar ook veel gelachen wordt.

9.1
4 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Geweldige praktijk Altijd vriendelijk en bovenal zeer deskundig. Dank je wel voor de ontzettend goede begeleiding na mijn knie operatie!

9.8
26 mei 2017 - Geplaatst door de redactie

Ik vindt ze super goed,ze zoeken alles is goed uit ,en ze weten wat ze doen.echt top.

20 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

Supetgoede therapie en therapeut. Bij niet vertrouwen gelijk een mail naar arts en je kunt terecht. Bravo M.

8.8
4 maart 2014 - Geplaatst door de redactie

Gemoedelijke professionele sfeer! Ruime kennis aanwezig door grote groep medewerkers.

7 november 2013 - Geplaatst door de redactie

Uitstekend geholpen ! Veel goede adviezen en oefeningen om problemen in de toekomst te voorkomen.

25 juni 2013 - Geplaatst door de redactie

Hele leuke, gezellige mensen, zeer bekwaam. Je voelt je er zeer op je gemak! De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee en geven goede adviezen. Je kan er altijd terecht, je hebt echt het gevoel dat...

20 juni 2012 - Geplaatst door de redactie

zeer vriendelijke mensen, fijne locatie, gezellig altijd koffie of thee

9.5
3 maart 2011 - Geplaatst door de redactie

Hele aardige en bekwame fysiotherapeuten. Geven behandelingen die ook echt werken. Nemen de tijd en luisteren.

Filters