Fysiotherapie Den Oldenhof

Fysiotherapiepraktijk

Hoofdstraat 45 B101 7213 CR Gorssel
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Fysiotherapie Den Oldenhof - Gorssel op 6 april 2017

Mijn eerste contact met deze fysiopraktijk was telefonisch; uitermate vriendelijk, correct en professioneel en de eerste afspraak was snel geregeld. Erg fijn. Tijdens de intake werd er aandachtig naar mij geluisterd en werd er aanvullende informatie aan mij gevraagd zodat helder was waarvoor ik precies kwam en ook was het voor mij heel duidelijk wat ik kon verwachten van de voorgestelde behandelingen. Kortom: een zeer professionele binnenkomer! Ik word nu iedere keer weer zeer vriendelijk ontvangen en tijdens de behandelingen is er een ontspannen sfeer; heel erg prettig. De behandingen slaan erg goed aan en ik ben echt meer dan tevreden over deze fysiopraktijk! Duidelijke professionaliteit vermengd met gastvrijheid en effectiviteit; wat wil je nog meer als patiënt? Verbeterpunten? Ik zou er oprecht geen één weten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Den Oldenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.