Waardering van Fysiotherapie Den Ommelanden, locatie Uithuizen - Uithuizen op 25 mei 2018

Onlangs heb ik ongeveer twee seizoenen achtereen twee maal per week fysiotraining gehad bij Fysiopraktijk Den Ommelanden te Uithuizen en daar ben ik zeer tevreden over. Van intake tot uitstroom en de contactmogelijkheden die ik nog steeds heb. Er werd met aandacht naar mijn behoeften, wensen en welbevinden gevraagd en geluisterd, mijn belastbaarheidsgrenzen, houdingen en bewegingen werden goed geobserveerd en bewaakt, mijn vorderingen werden met mij doorgesproken, er was gelegenheid tot feedback op en sparren over aanvulling op en verbetering van de dienstverlening, mijn behandelend ziekenhuisspecialist werd er met mijn toestemming bij betrokken voor het fijntunen van mijn behandeling en voor fysiotherapeutisch gerichte adviezen vanuit de oncologie en omgekeerd, de sfeer was prima, temperatuur in de trainingsruimte konden we over meebeslissen, personeel volgde vaktrainingen waar zij op hun beurt tevreden over waren en die ons als cliënten dan weer ten goede kwamen, desgewenst konden we "huiswerk" meekrijgen om op basis van die instructies op eigen gelegenheid te trainen, er was respect voor iedereen, met privacy werd goed omgegaan. Al met al teveel om op te noemen, en over dat alles ben ik dus zeer tevreden. Ik beveel deze praktijk dan ook van harte aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Den Ommelanden, locatie Uithuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.