Fysiotherapie en Manuele Therapie Bouten

Fysiotherapiepraktijk

Van Lawick van Pabststraat 122 6814 HA Arnhem

146 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
2 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Een hele vriendelijke en warme benadering. Goede uitleg en oefeningen die thuis uitvoerbaar zijn.

9.7
30 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: Betalingsmogelijkheid van de factuur via Ideal zou erg fijn zijn.; Ik ben tevreden over: Heldere uitleg over oorzaak uitstralingspijn, maar ook schouder als geheel. Ook tips hoe deze...

8.9
26 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Naast fysio bijna ook coaching. Klachten werden dus in een context geplaatst.

9.6
20 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Duidelijke en complete website. Vriendelijk en kundig personeel. Mijn fysiotherapeut luisterde goed naar mijn klachten en wist onmiddellijk hoe dit aan te pakken.

8.7
18 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: Liever geen enkele opmerking over mijn uiterlijk; Ik ben tevreden over: Vriendelijk en deskundig

9.7
16 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Ik ben verrast door de kennis en uitleg van de therapeut. Zij legde mij mijn lichaam uit zoals ik niet eerder heb gehoord. Dat gaf mij inzicht. Ik moet nog veel oefenen om meer...

9.3
5 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: voor een goede diagnose van de problematiek

8.7
4 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: ik kon heel snel terecht met mijn klacht en ben daar op een adequate manier behandeld.

26 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Persoonlijke en vriendelijke behandeling op maat.

8.6
21 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: zeer veel inlevingsvermogen. De fysio was heel helder en heel relaxed.

30 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: bereikbaarheid e-mail (nooit geprobeerd en ik weet niet of dat mogelijk is); Ik ben tevreden over: positief zowel professioneel als persoonlijk

29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Zeer klant gericht, gaat voor belang klant en niet voor kostenbesparing bij verzekeraar

9.9
29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: Heel veel noteren in de pc, kan dit niet korter door standaardlijst waardoor meer aanvinken dan schrijven. Of een standaard oefeningen lijst, waarin je kan aanvinken. Lijkt mij...

3 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Ik wordt door jullie heel goed geholpen!

25 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Betrokkenheid, deskundigheid, je bent geen nummer

9.9
24 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: De vrije benadering tussen patiënt en behandelaar

23 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Zeer deskundige begeleiding en mijn ideeën over de mogelijke oorzaak weerden zeer serieus genomen en gezamenlijk besproken

18 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Een prima benadering van mijn klachten en een fijne vriendelijke benadering!

18 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: Goede uitleg en openheid

9.5