Fysiotherapie en Manuele Therapie Hibma

Fysiotherapiepraktijk

Poolmanserf 6 7701 AH Dedemsvaart
Er is 1 waardering

Waardering van Fysiotherapie en Manuele Therapie Hibma - Dedemsvaart op 2 oktober 2017

Geholpen door Erik bij onderrug klachten. Wat mij opviel is hoe hij deskundigheid en een zeer prettige omgang weet te combineren. De kwaliteit van de behandeling was hoog, daar de klachten na 4 behandelingen behoorlijk verminderd zijn. Een andere grote plus is dat hij de tijd uiterst zorgvuldig invulde, waardoor ik geen torenhoge nota tegemoet hoef te zien. Hij hield immers rekening met het feit dat ik voor fysiotherapie niet verzekerd ben. Zeer klantgericht, effectief, efficiënt en deskundig dus! Bedankt FysioHipma.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie en Manuele Therapie Hibma? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.