Fysiotherapie Feelgood

Fysiotherapiepraktijk

Spoorakkerweg 1 5071 NC Udenhout

33 resultaten voor je selectie:

30 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer profesioneel en vakkundig waardoor er snel vordering en herstel geboekt is en mijn blessure na 3 behandelingen over was.

9.9
26 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede behandeling, luisterend oor,

14 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bas heeft mij zeer kundig en prettig geholpen om de last die ik had van mijn schouder met behandeling en oefening te verhelpen. Ik heb prima inzicht gekregen in het probleem en de aanpak. Stap voor...

8 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer kundige en bekwame fysio. Luistert goed naar de klachten en weet precies de vinger op de zere plek te leggen. Met daarbij een toffe sfeer in de praktijk.

9.7
22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bas is zeer deskundig, neemt alle tijd en legt rustig uit. Het is gezellig, wat ook belangrijk is als je 2xper week naar de fysio moet.

17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over de behandelingen , leuk dat deze praktijk ook intensief samenwerkt met studenten van de opleiding. Kom hier al jaren en ben nog steeds tevreden.

8.6
17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne, deskundige en positief ingestelde begeleiders.

16 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Krijg daar altijd goede behandelingen en informeert naar de klachten. Geeft goede adviezen mee naar huis.

8.9
16 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik moet eigelijk een nieuwe knie,maar ben nog te jong. Ik heb 1 jaar met brache en krukken gelopen om dat zonder helemaal niet ging. Nu kan ik weer zonder hulp middelen lopen en de pijn is dragelijk....

9.4
31 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De behandelaren hebben goed zicht naar de mogelijke belemmeringen en hoe te behelpen van de pijnklachten. Daarnaast zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam, waardoor ze goed in hun werk zijn.

9.2
13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Een super fijne en nette fysio praktijk. Met mensen die er echt verstand van hebben en luisteren naar probleem en pijngebieden.

12 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima behandeling. Hij heeft de klachten nagenoeg kunnen verhelpen, waar een andere praktijk dat niet kon.

9.5
11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

zeg tegen de klant wat je gaat doen, bereid de klant voor

9.5
30 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dry needling toegepast in mijn behandeling. Dit had een positief effect!

7.5
28 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon heel snel terecht en werd uitstekend behandeld, waardoor ik heel snel van mijn klachten af was. Geweldig!

9.7
18 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede en zorgvuldige behandeling.

9.2