FysioFit Sprundel

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Peesontsteking

Ik ben 3 jaar bezig met fitness waarbij ik nog nooit te maken kreeg met een blessure. Deze zomer kreeg ik tijdens een training veel pijn in mijn linker schouder. Deze pijn hield gedurende de hele week aan. Via een vriend ben ik bij FysioFit Sprundel gekomen. Ik werd erg goed ontvangen door Menno. Samen zijn wij gelijk met oefeningen in de zaal aan de slag gegaan. Ook kreeg ik gelijk een aantal huiswerkoefeningen welke ik middels voorbeeldvideo's thuis kon gaan uitvoeren. Na 3 weken van behandeling was ik bijna pijnvrij. Menno had mij inmiddels genoeg informatie gegeven om zelfstandig het traject voort te zetten. Ik heb de behandeling heel positief ervaren. De werknemers van FysioFit zijn allen heel sympathiek en hebben veel aandacht voor de blessure. Je kunt merken dat kwaliteit boven kwantiteit staat bij FysioFit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FysioFit Sprundel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.