B-Fysic Gestel, locatie Jan van Boendalelaan

zaterdag
8:00 - 12:30
zondag
Gesloten

Waardering van B-Fysic Gestel, locatie Jan van Boendalelaan - Eindhoven op 7 mei 2021

Bejegening

N.v.t.

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

N.v.t.

Ik ben behandeld door fysiotherapeut Ralf Berends vanwege een slecht looppatroon en een pijnlijke artrose knie. Na de 1e behandeling waarbij hij mijn knie al stevig bewoog, gaf ik bij de 2e behandeling aan dat ik daar last van had gehad en bang was voor nog zo’n aanpak. Hij was er niet bang voor, zei hij en voerde weer een stevige druk- en bindweefsel massage uit (stretchen ging wel goed). De dagen erna ontstond er een bloeduitstorting, werd de knie dik en was lopen zonder krukken onmogelijk. Toen hij erna belde en ik dit vertelde, praatte hij er overheen en suggereerde een psychologische, fysiologische reactie…. Een vorm van empathie/excuus bleef uit. Ik vertelde terug te gaan naar het ziekenhuis waarop hij het gesprek nonchalant afsloot door me succes te wensen. Nu weer onder behandeling bij orthopeed. Ik heb hier grote last van en vind het moeilijk te accepteren dat dit zomaar kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor B-Fysic Gestel, locatie Jan van Boendalelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.