Waardering van Fysiotherapie Gestel, locatie Jan van Boendalelaan - Eindhoven op 28 juni 2017

• Spierdystrofieën

Na mijn bedrijfsongeval, waarbij mijn duim zwaar beschadigd is geraakt ben ik met pijnklachten doorverwezen naar Luc Boon. Dankzij hem ben ik achtergekomen dat ik hand dystrofie had. Ik had extreme pijnklachten aan gehele hand, mijn pols zat vast en kon warm en koud slecht verdragen. Dankzij hem en zijn unieke werkwijze voelde mijn hand steeds een beetje beter. Pijnklachten waren wel aanwezig maar door zijn techniek waren ze wat minder heftig geworden, mijn pols was weer soepel. Hij is als persoon erg open-minded en zoekt altijd naar originele aanpak van het probleem. Hij geeft nooit op en streeft ernaar dat een persoon snel en langdurig herstelt. Hij luistert altijd erg goed naar een persoon en neemt zijn werk erg serieus. Wat tegenwoordig erg lastig te vinden is. Ik ben helaas nog lang niet zo ver om beter te worden. Dit staat los van Luc op het moment. Maar heb mijn volste vertrouw in dat mede dankzij hem, ik binnenkort 100% mijn hand weer kan gebruiken. Ik ben erg tevreden over hem, zo wel als fysiotherapeut als een persoon. Keep on doing great work!

Bent u of werkt u voor Fysiotherapie Gestel, locatie Jan van Boendalelaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.