Fysiotherapie Grave, Praktijk Stoofweg

Stoofweg 3 5361 HZ Grave
Deze locatie is onderdeel van Fysiotherapie Grave

22 resultaten voor je selectie:

27 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik wordt ontzettend goed geholpen op de punten waar nog verbetering haalbaar is. Ook helpen ze met het verwerken van datgene wat niet meer lukt onder ogen te zien. Ik voel me zeker gehoord en er is...

7.9
1 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De vriendelijkheid - uitleg tips en trics en een voldoende resultaat. Ik vind wel dat die Maple elektrode door de zorgverzekeraar vergoed zou moeten worden. Maar daar kunnen niets aan doen dat dit zo...

13 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Deze praktijk is het toonbeeld van vakmanschap in het kaarder van zorg. Gecombineerd met de juiste balans tussen ondernemerschap en zorg. Het pand is rolstoelvriendelijke en erg schoon. De...

27 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer professionele behandeling, snel resultaat. Manuele therapie icm dry-needling.

9 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

er wordt goed geluisterd en behandeling van klachten wordt overlegd.Zeer bekwaam in hun werk

8.7
9 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ze gaan super met je om ,luisteren heel goed naar je klachten! Ik ben zeer tevreden!

5 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Na mijn twee hersteloperatie ben ik ongelofelijk goed begeleid door Anja.Ze heeft van alles uit de kast gehaald om mij op de been te krijgen.Voor de balansverstoringen bracht ze een aantal oefeningen...

7.7
14 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig, flexibel, vriendelijk. Echt een aanrader!

9.5
31 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed geluisterd naar je klacht en doorgevraagd. Oefeningen meegekregen die je overal kunt uitvoeren, ook bijv op je werk in je pauze, super!

3 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een praktijk met betrokken en kundige fysiotherapeuten. Advies en begeleiding op maat

2 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ben heel erg bij met mijn fysiotherapeut , die mij en mn klachten serieus neemt en een adequate manier van behandelen heeft voor mijn regelmatig terug kerende klachten !

2 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geïnformeerd. Behandelaar heeft echt een luisterend oor. Zijn behandelingen en uitleg zijn goed. Ik ben erg tevreden.

30 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Het is voor de eerste keer dat ik bij deze Fysiopraktijk kwam. En mijn ervaring is prima. Vriendelijke therapeuten, en ander personeel. En met de behandelingen die ik krijg, ben ik ook zeer tevreden.

8.2
21 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke betrouwbare medewerkers met veel kennis van zaken.

14 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige therapeuten en professionele aanpak. Fijn dat er zo breed gekeken wordt en onderling samengewerkt wordt.

9.3
14 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Super vriendelijke medewerkers en je klacht wordt echt serieus genomen! Zou het aan iedereen aanraden.

8 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Op aanraden van dokter doorgestuurd naar fysiotherapie Grave.Netjes en professioneel geholpen wat uiteindelijk tot een tevreden resultaat heeft geleid.

8 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Supergoed geholpen! Een operatie bleek niet meer nodig.. Professionele zorgverleners met veel kennis en begrip. Een aanrader!