Fysiotherapie Hoofdweg

Fysiotherapiepraktijk

uit 32 waarderingen

52 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
23 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijne behandeling van mijn klachten. Eerlijk en meedenkend.

27 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Professioneel, vriendelijk, kundig. Gewoon fijn om hier terecht te kunnen.

19 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Patricia always explained with patience and care. She never made me feel upset or ashamed about my problem which is not as severe compared to other physio problems. She is very...

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Duidelijkheid en waarmaken wat hij belooft.

8.4
24 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijne communicatie, zeer goed luisteren, betrokken

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Prima begeleiding en goede gesprekken

4 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alle respect voor alles wat je te bieden hebt om de pijn van de patiënten te verlichten Kan beter: Sport activiteiten aanbieden op de praktijk. En of in groepsverband oefeningen doen.

9.9
2 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De persoonlijke aandacht die hij bracht, verder het trainingsschema en de gezelligheid tijdens de sessies vond ik zelf erg fijn.

24 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: over de algehele behandeling en tips Kan beter:

10 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Met name het telefonisch contact met adviezen heeft mij erg geholpen in deze coronatijd Kan beter:

9.6
29 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden met wat hij heeft gedaan geen pijn meer ,en hij legt precieze uit wat het is,wat hij doet,en wat hij gaat doen. En als ik hem wat vraagt dan zegt hij wat het is,en wat ik voel

28 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ga zo door je doet het heeeeel goed, En bedankt voor alles Kan beter:

9.4
8 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden met fysiotherapeut Patricia khodabaks. Ze heeft me enorm geholpen van me pijn in me nek en schouder. Raad haar ten zeerste aan. Goede uitleg en oefeningen mee gekregen voor thuis.

8 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze vraagt exact waar ik pijn heb en ze behandeld de plek goed. Ze is vriendelijk en behulpzaam heb goede oefeningen gekregen en adviezen waar ik heel wat aan heb Kan beter:

17 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel aardige, serieuze en toegewijde fysiotherapeut Kan beter:

7.7
28 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede uitleg en begeleiding Kan beter: De praktijk is telefonisch niet altijd goed bereikbaar. Wel is er een voicemail, echter heeft een voicemail niet mijn persoonlijke voorkeur.

8.6