Fysiotherapie Hoofdweg

Fysiotherapiepraktijk

Hoofdweg 458 1055 AB Amsterdam

Waardering van Fysiotherapie Hoofdweg - Amsterdam op 9 juni 2018

Ik heb hernia sinds 4 jaar. En sinds 1 jaar straalt de pijn door naar mijn been en voet. Hierdoor kon ik nauwelijks lopen (niet langer dan 10 minuten en de pijn werd ondraaglijk) en had ik last van een trekkend gevoel in mijn kuit. Verschillende klinieken konden mij niet helpen bij de pijnbestrijding. Mijn laatste mogelijkheid was volgens de artsen een prik in de rug om zo de pijn in de rug, been en voet voor 3 maanden te stillen. Via een Turks gezondheidsprogramma zag ik dat soortgelijke problemen werden verholpen door middel van speciale zolen. Ik kwam terecht bij Fysiotherapie Hoofdweg en werd geholpen door Patricia Khodabaks. Ik ben ontzettend tevreden met de behandeling. Patricia hielp mij met mijn probleem. Via haar kwam ik erachter dat mijn  voetzool ondersteuning nodig had. Het holle gedeelte moest als het ware opgevuld worden door een zool. Patricia heeft voor mij de geschikte zool gemaakt die precies ondersteunt wat het moet ondersteunen. Ik gebruik mijn speciale zolen nu al 2 maanden en ik ben meer dan tevreden. Ik heb geen pijn meer in mijn voet en geen trekkend gevoel in mijn kuit. Ik kan weer lekker lang lopen en daar ben ik heel dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Hoofdweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.