Fysiotherapie Iburg, locatie Rotterdam Hillegersberg

vrijdag
7:30 - 18:00
zaterdag
8:00 - 13:00

Waardering van Fysiotherapie Iburg, locatie Rotterdam Hillegersberg - Rotterdam op 28 november 2019

Na maanden pijn aan mijn arm tijdens het slapen een bezoek gebracht aan de dokter. Conclusie slijmbeursontsteking advies een injectie. Dit wilde ik niet. Terecht gekomen bij fysiotherapie Iburg. Arnold vertelde mij dat het verklevingen waren en heeft mij behandeld door middel van massage, dry needling en oefeningen. Ik kon mijn arm niet hoger dan 30 cm omhoog tillen. Dankzij de behandeling ben ik van de pijnklachten af en kan mijn arm weer helemaal omhoog tillen. Dank daarvoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Iburg, locatie Rotterdam Hillegersberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.