Fysiotherapie in Hoorn - Instituut D en C

Fysiotherapiepraktijk

Nieuwe Steen 50 1625 HV Hoorn

13 resultaten voor je selectie:

9 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Veel kennis in huis ,voel me daar erg prettig met leuke geintresseerde mensen

9.7
5 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Deze praktijk geeft deskundig advies en behandeling . Goed en snel bereikbaar voor afspraak.

9.3
22 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik word al jaren behandeld door d en c. Als ik klachten hebt dan wordt dit goed opgepakt. Goed luisteren. Goede uitleg. Veel tips voor thuis. Ik weet wat ik kan doen om mijn klachten te verhelpen. Ze...

8.8
12 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Weer condititie opbouwen na burn out, maar ik heb er ook geleerd te ademen om stress te verlichten. Dit werkt goed.

7.7
7 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt serieus naar je geluisterd! Samen maak je een behandelplan en hier kan altijd een nieuwe aanpassing in worden gemaakt. Als je als patiënt zelf ideeën hebt, word hier serieus naar gekeken....

9.2
26 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben snel en goed verholpen. Deskundige begeleiding fijn om te oefenen in de ruimte. Veel mogelijke behandelingen.

8.3
12 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dankzij Taksen en Nathan eindelijk van mijn rugpijn af geholpen, wat zo een 4 jaar heeft geduurd!

12 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben voor mijn klachten altijd snel en kundig geholpen. Ik heb alle vertrouwen over hun kundigheid wil namelijk geen andere instelling!

12 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

liep half jaar met vreselijke pijn in mijn benen D&C Danielle heeft de behandeling gestart met therapie en sindsdien bijna geen pijn meer

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie in Hoorn - Instituut D en C - Hoorn

Dank je wel! voor deze fijne waardering. We doen ons best!
12 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goede behandeling de fysiotherapeuten zijn goed geinformeerd.Leuke fysiotherapeuten die goed doorvragen..

8.7
3 juli 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Taksen de Nijs heeft mijn achilleshielpeesontsteking fantastisch behandeld. Ik liep er al een jaar mee en mijn hiel was superdik en pijnlijk. Ik strompelde. Na 8 behandelingen met geluidstherapie in...

13 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne persoonlijke benadering en een goed behandelingsplan waarbij ze alles inzetten voor een optimaal herstel.

26 januari 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Alles gaat eigenlijk prima, alleen zijn er problemen met de slagboom bij het parkeren.

8.7