9.2

Fysiotherapiepraktijk

Adres Nieuwe Steen 2 -401
1625 HV Hoorn
Telefoon 0229-268554

Fysiotherapie in Hoorn - Instituut D en C is 9 keer gewaardeerd en heeft 1 reactie geplaatst:
  • 9.2

Geplaatst op 7 september 2017

Er wordt serieus naar je geluisterd! Samen maak je een behandelplan en hier kan altijd een nieuwe aanpassing in worden gemaakt. Als je als patiënt zelf ideeën hebt, word hier serieus naar gekeken....

• 8.3

Geplaatst op 26 september 2016

Ik ben snel en goed verholpen. Deskundige begeleiding fijn om te oefenen in de ruimte. Veel mogelijke behandelingen.

• Geplaatst op 12 januari 2016

Dankzij Taksen en Nathan eindelijk van mijn rugpijn af geholpen, wat zo een 4 jaar heeft geduurd!

• 9.0

Geplaatst op 12 januari 2016

Ik ben voor mijn klachten altijd snel en kundig geholpen. Ik heb alle vertrouwen over hun kundigheid wil namelijk geen andere instelling!

• Geplaatst op 12 januari 2016

liep half jaar met vreselijke pijn in mijn benen D&C Danielle heeft de behandeling gestart met therapie en sindsdien bijna geen pijn meer

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie in Hoorn - Instituut D en C - Hoorn

geplaatst op 13 januari 2016

Dank je wel! voor deze fijne waardering. We doen ons best!

• 8.7

Geplaatst op 12 januari 2016

Goede behandeling de fysiotherapeuten zijn goed geinformeerd.Leuke fysiotherapeuten die goed doorvragen..

• 9.0

Geplaatst op 3 juli 2015

Taksen de Nijs heeft mijn achilleshielpeesontsteking fantastisch behandeld. Ik liep er al een jaar mee en mijn hiel was superdik en pijnlijk. Ik strompelde. Na 8 behandelingen met geluidstherapie in...

• Geplaatst op 13 juni 2015

Fijne persoonlijke benadering en een goed behandelingsplan waarbij ze alles inzetten voor een optimaal herstel.

• 8.7

Geplaatst op 26 januari 2011

Alles gaat eigenlijk prima, alleen zijn er problemen met de slagboom bij het parkeren.