Waardering van JVDI de Fysioclub, locatie Deurne - Deurne op 19 oktober 2019

8.8
  • Rugpijn

Voor wat betreft de behandeling bij JVDI zie ik geen verbeteringen. Bij het maken van de afspraak kreeg ik veel opties en mijn late afspraak op de dag was vlug ingepland. Bij een verkeerde til-beweging kreeg ik veel last van mijn onderrug. Op advies van de huisarts heb ik mijn rug zoveel als mogelijk gespaard. Omdat er maar weinig verbetering optrad een afspraak bij JVDI gemaakt. Ik kon mijn klacht (pijn in de onderrug) zorgvuldig beschrijven en met wat doorvragen van de therapeut was de diagnose snel gesteld. Behandeling was niet zachtzinnig maar gunstige effect wel meteen merkbaar. Heb veel baat bij de nazorg, de mywellness-app gehad. De opgedragen oefeningen zijn gemakkelijk en overal uit te voeren. Blijf ze uitvoeren en voel me er goed bij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor JVDI de Fysioclub, locatie Deurne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.