Waardering van JVDI de Fysioclub, locatie Gemert - Gemert op 20 augustus 2020

• N.v.t.

3.2
  • Rughernia

Mijn verwachting waren na het inkopen (57Euro) van 8 rugschool lessen is, dat ik begeleid wordt gedurende de oefeningen in de zaal. Echter na een eerste uitleg mag je het verder zelf uitzoeken. Je doet gewoon je eigen oefeningen zoals je thuis ook doet en krijgt nauwelijks feedback of tips. Het wordt dan omschreven als een groepsles, maar helaas is de aandacht van de begeleiders niet gericht op de deelnemers en hebben ze blijkbaar andere bezigheden. Ik ben hierdoor zeer ontevreden en ben zelfs na 20 min fietsen weer vertrokken en niemand die me aangesproken heeft in de zaal. Mijn volgende oefeningen zal ik dan maar thuis uitvoeren want heeft geen toegevoegde waarde om dat in de zaal te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor JVDI de Fysioclub, locatie Gemert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.