Fysiotherapie Kamphuis en Hof, locatie Zuidoostbeemster

Fysiotherapiepraktijk

uit 151 waarderingen

151 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
20 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Luisterd.goed ,is aardig en legt alles goed uit

9.7
18 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Omdat goed gegelpen me Kan beter: Ja

11 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Een luisterend oor... Kan beter: Er komen geen verbeterpunten bij me op.

8.4
8 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles is keurig geregeld, vriendelijk en deskundige begeleiding. Goed bereikbaar.

8.9
7 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik kon gelijk al terecht, ik was bang dat de teen gebroken was. Dus het fijn dat er zo snel naar gekeken kon worden Kan beter: Geen idee.

8.7
4 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: snel en vakkundig geholpen en geadviseerd

9.9
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Kennis van zaken, goed uitgelegd waar de pijn vandaan kwam en door de juiste behandeling geen pijn meer! Oefeningen meegekregen om thuis verder mee door te gaan. Erg vriendelijk... kortom...

27 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijke therapeut Voelde mij op mijn gemak

22 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hele mooie nieuwe ruimte,keurig schoon en aardig personeel

8.6
9 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Top compliment. Na 2 behandelingen van mijn klacht af

7 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben behandeld door een hele prettige, vrolijke en positieve fysiotherapeut. Daarnaast is hij zeer kundig in het onderkennen van het exacte probleem en heeft hij dit op een zeer...

23 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Wordt altijd goed en snel geholpen en krijg altijd goed advies en tips. Ben zeer tevreden met deze fysiotherapeut. En beveel ze iedereen aan. Kan beter: Niets op aan te merken

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Kamphuis en Hof, locatie Zuidoostbeemster - Zuidoostbeemster

Wat super leuk om uw reactie te lezen. Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet team fysiotherapie Kamphuis en Hof

Ontzettend bedankt voor deze pracht waardering! Met vriendelijke groet team fysiotherapie Kamphuis en Hof
15 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandachtig luisteren en de tijd nemen Kan beter: Geen idee

Dank u wel voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet team fysiotherapie Kamphuis en Hof

Wauw bedankt voor dit geweldige cijfer. Met vriendelijke groet team fysiotherapie Kamphuis en Hof