Fysiotherapie Leebrug, locatie Houten

Fysiotherapiepraktijk

Sandelhout 1 3991 PZ Houten
030-2040204
Deze locatie is onderdeel van Fysiotherapie Leebrug

Waardering van Fysiotherapie Leebrug, locatie Houten - Houten op 30 januari 2019

Leebrug zag maar 7 behandelingen bij mijn verzekering staan in plaats van 32. Na veel contact ben ik akkoord gegaan met het voorstel om de facturen zelf te declareren omdat zij dit niet konden vanaf de 8e behandeling. Echter werd een hoger bedrag gefactureerd waardoor deze niet volledig vergoed werd. Volgens Leebrug was dit mijn probleem, terwijl ik hen tegemoet kwam met het zelf declareren van de facturen.. Ik had gewoon nog 25 behandeing aanvullend verzekerd dus vind ik het schandalig dat ik per behandeling bij zou moeten betalen.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Leebrug, locatie Houten - Houten

We betreuren uw teleurstelling en graag komen we over dit onderwerp met u nogmaals in contact.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Leebrug, locatie Houten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.