Fysiotherapie Lindenholt - Ruikes & de Muijnk, locatie Lindenholt

St. Agnetenweg 75 6545 AT Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Fysiotherapie Lindenholt - Ruikes & de Muijnk

139 resultaten voor je selectie:

21 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben op een vriendelijke wijze benaderd. Er was een open contact. De uitleg over de behandelwijze is vanaf het begin helder geweest. Oefeningen waren duidelijk en werden herhaald met uitleg. Zeer...

9.7
19 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden over de behandeling.

9.3
24 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben behandeld door Vincent hij is heel deskundig. Geeft een duidelijke uitleg over de inhoud van de therapie. Fijne behandeling.

23 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geeft goede begeleiding, legt zaken goed uit.

9.3
15 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Voldeed volkomen aan mijn verwachtingen, en ervaringen uit het verleden.

15 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom hier eigenlijk al jaren. Meestal Martin als degene die me hielp. Dat is bij mijn kruisband al goed gegaan. Later bij de meniscus en nu pas weer met blessure waarik na 1 benadeling weer alles...

11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg is heel deskundig en persoonlijk.Er is een prettige sfeer in het team en in de oefengroepen.De fysiotherapeut is zowel geduldig als heel stimulerend.

29 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met Vincent. Ik heb al vaak fysiotherapie gehad, hier is het goed en voel ik me veilig.

15 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig,persoonlijk,geduldig,positief.Behandeling/revalidatie/oefening zowel individueel als in groepsverband mogelijk.Zowel voor als na de ingreep.

18 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

het is was erg fijn dat ik direct geholpen kon worden.voelde me serieus genomen,

20 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Veel persoonlijke aandacht. Goed overleg. Meedenkend en invoekend.

9.7
7 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede persoonlijke benadering met de nodige aandacht!Ik heb dit als zeer fijn ervaren en Vincent heeft ervoor gezorgd na begeleid fysio dat ik mijn vertrouwen in mijn lichaam en geest terugkreeg...

10 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de fysiotherapie goed en prettig ervaren. Ik maakte snelle vooruitgang en kreeg voldoende aandacht. Mooie accommodatie!

9.2
22 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige ervaring gehad met Vincent V.T. Ruikes Geeft ook goeie duidelijke tips mee om naar huis te nemen. Je wordt optijd geholpen.

2 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

uitstekende behandeling, contact en omgang.

9.2
14 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Geleidelijke opbouw door oefeningen om de spieren te versterken in been en knie. Kan weer fietsen en trap op en af zonder pijn. Alleen lopen heeft nog enige tijd nodig. Oefeningen blijven doen.