Waardering van Fysiotherapie ME Fysio - Hoofddorp op 17 oktober 2019

• Gebroken enkel

Prima praktijk! Vriendelijke, lieve, zorgzame therapeuten, die mij als klant goed aanvoelen en weten wat ze doen. Professioneel, veel expertise, hoge kwaliteit aan zorg! Veel oefen mogelijkheden dankzij de vestiging bij de basic fit, waardoor oefeningen goed uitgevoerd kunnen worden en er ook mogelijkheid is ‘ extra te oefenen’. Ook als er in eigen tijd zelf geoefend wordt kun je advies/hulp vragen als dat nodig is! Fijn dat er op korte termijn afspraken ingepland kunnen worden, behandeling is altijd op korte termijn mogelijk. Afspraken worden snel en duidelijk schriftelijk bevestigd. Hoge kwaliteit aan zorg, mooie ruimtes, veel mogelijkheden tot oefenen, efficiënte behandeling, adequate doorverwijzing als dat nodig is, niet onnodig lang onder behandeling, zodat ik als dat nodig is later nog behandeling kan krijgen uit pakket. Een top praktijk: zeer aan te bevelen!

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie ME Fysio - Hoofddorp

Wat een mooie woorden zeg!!! Daar worden we stil van!
Heel erg bedankt en hopelijk kunnen we u in de toekomst weer zo goed helpen.
Vriendelijke groet,
Het ME Fysio-team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie ME Fysio? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.