Waardering van Fysiotherapie Miriam Hanzen - Wassenaar op 23 februari 2017

Miriam is een kundige  professionele fysiotherapeut  en zeer patiënt/cliënt gericht.Ze gaat direct op zoek naar de oorzaak van je klachten en behandeld deze, dus niet alleen de symptomen van je pijn en of disfuncties van je gestel.Als patiënt mag je zelf fysiek meewerken aan het behandelproces.Uniek is de samenwerking van Miriam (op dezelfde locatie als waar je behandeld wordt) met LivePT waardoor er nog meer expertise aanwezig is om je van je pijnklachten af te helpen.Aangezien ik zelf in het ‘vak’ zit, kan ik dit goed beoordelen. Ik laat me dan ook graag door haar behandelen.  Mijn pijnklachten zijn  tnt meestal weg binnen 1 tot 3 behandelingen.Miriam is een echte liefdevolle aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Miriam Hanzen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.