Waardering van Fysio en Manuele therapie Nieuw Sloten - Amsterdam op 19 juli 2017

Omdat ik rugklachten had,maakte ik een afspraak bij Fysiotherapie Nieuw Sloten.Mijn klachten werden zeer serieus genomen door mijn fysiotherapeut en hij heeft mij uitstekend behandeld. Elke behandel dag werden mijn klachten besproken en de vraag hoe het op dat moment met mijn klachten ging,zodat mijn fysiotherapeut mij gericht kon behandelen.Ik ben zeer te spreken over het verloop van mijn behandeling,natuurlijk kreeg ik oefen opdrachten om  thuis te oefenen. Natuurlijk heb ik dat trouw geoefend en nog steeds oefen ik iedere dag om mijn klachten niet opnieuw te krijgen. Ik had een prettige en deskundig fysiotherapeut die mij  van mijn rugklachten heeft afgeholpen.. Ik heb zeer goede ervaring met deze fysiotherapie praktijk en zal indien nodig beslist weer naar deze praktijk gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio en Manuele therapie Nieuw Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.