Waardering van Fysiotherapie Rob Mars - Schagen op 2 januari 2018

• Rugpijn

Nadat het in mijn rug geschoten was, en zonder pijn en gewoon rechtop lopen niet lukte, heb ik n afspraak gemaakt met de praktijk van dhr Mars. ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan, en kon ook 's avonds terecht. Ook de vervolgafspraken konden snel gepland. De behandelingen waren effectief en na 3 keer langs gaan kon ik pijnloos weer rechtop lopen, en had een heleboel tips en oefeningen gekregen.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Rob Mars - Schagen

Geachte relatie,
Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen een waardering te plaatsen op Zorgkaart Nederland.
Wij proberen patiënten waarbij het ‘in de rug is geschoten’ zo snel mogelijk, liefst dezelfde dag of avond, te behandelen.
Fijn dat u de behandelingen als effectief heeft ervaren en weer pijnloos recht kunt lopen.
Met vriendelijke groeten,
Fysiotherapie
Rob Mars

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Rob Mars? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.