Fysio- en Manuele therapie Scholten, locatie Saffierborch

073-5219378
Deze locatie is onderdeel van Fysio- en Manuele therapie Scholten

64 resultaten voor je selectie:

27 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De fysiotherapeuten werken enorm gericht en accuraat; de klachten werden enorm snel gevonden en daarbij kreeg ik meteen oefeningen mee die uiteindelijk de klachten flink verminderden.

9.2
15 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Wist precies waar ze moest zoeken en had snel door waar ze moest behandelen

15 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Prettige omgang, snel terecht kunnen en goed geholpen worden. No nonsens.

8.9
13 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Prettige en ontspannen omgang, duidelijke uitleg

9.7
11 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Erg prettig in het contact en kunnen overleggen wat er gaat gebeuren. Therapeut was ook duidelijk in geven van informatie rondom de klacht (oorzaak, aanpak en wat evt preventief te doen).

9.9
6 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: het geduld Kan beter: fysio weet niet concreet wat er binnenin is gebeurd

7.4
21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijne professionele sfeer waarin gewerkt wordt

8.7
13 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat de betreffende fysiotherapeut zich duidelijk had ingelezen in recente onderzoeksresultaten op het vlak van mijn specifieke aandoening Kan beter: geen opmerking wat dit betreft

9.6
13 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er werd heel fijn contact gemaakt met mijn dochter. Goed geluisterd en gekeken naar haar klachten en voortgang. Heel vertrouwd voelde het

9.9
3 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Altijd goed luisteren naar welke klachten he hebt

9.3
27 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aanpak is doeltreffend met oog voor de klant. Hierdoor was ik snel van mijn klacht af. Kan beter: Niets. Ga zo door.

17 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Patient-gericht. Zonder afstand benaderbaar. Vriendelijk en duidelijk.

8.9
2 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede behandeling en prettig contact Kan beter: Telefonisch bereikbaarheid.

9.6
21 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeer motiverende houding en geen onnodige behandelingen. Duidelijke uitleg en op niveau van het kind. Kan beter: niets, het was fijn samenwerken

9 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Werd Siriues genomen ondanks dat we de oorzaak niet meteen wisten Kan beter: Ik heb niet echt verbeterpunt

8.4

Filters