Waardering van Fysiotherapie Stoutjesdijk - Gouda op 10 november 2014

8.8

Dat de fysio therapie-praktijk van Erik Stoutjesdijk op een steenworp afstand is van mijn woning is niet de voornaamste reden van mijn keuze voor hem. Hij is zeer kundig en weet (in mijn geval althans) altijd de vinger op de zere plek te leggen. Is uitvoerig en duidelijk in zijn uitleg (voorbeelden, evt. via foto's of internet). Natuurlijk is na een behandeling niet altijd het probleem direct verholpen omdat de patiënt uiteraard ook zelf een rol in het geheel speelt. Maakt dat ook duidelijk. Informeel in zijn benadering, zakelijk in zijn behandeling. Is m.i. niet toevallig de fysio therapeut van een nationale sportbond. Chapeau!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Stoutjesdijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.