Waardering van Fysiotherapie Ter Horst, locatie Scheldestraat - Velp op 18 november 2020

7.6
  • Longaandoeningen

Ik ben naar de zorgkaart gegaan om te kunnen uiten dat ik nu voor de 2e maal tegen de arrogantie van de receptioniste aanbots. De eerste maal omdat ik bij het verzetten van een afspraak (ivm ziekte en vakantie een paar weken later) vanuit mijn perspectief kreunde dat dit lang duurde. Toen vertelde de dame mij op hooghartige toon dat ik het ermee te doen had. Waarop ik opmerkte dat ik heus begreep dat niemand er iets aan kon doen, maar dat ik best mag zeggen dat het voor mij lang duurt. Vanmorgen werd ik om iets na achten gebeld. Een tijd waarop mijn man en ik nog niet wakker zijn ivm leeftijd en ziekte. Weer dezelfde hooghartigheid toen ik zei dat dit in het maatschappelijk verkeer geen gebruikelijke tijd is. Misschien helpt dit om uw receptioniste aan te sporen tot klantvriendelijkheid in haar dienstverlenende functie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Ter Horst, locatie Scheldestraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.