Waardering van Fysiotherapie Torenstraat - Wildervank op 29 november 2016

5.5

Ondanks een niet al te hoge beoordeling die ik heb gegeven op de gevraagde thema s kan ik deze fysiotherapeut in het algemeen wel aanbevelen aan derden. Mijn beoordeling heb ik onderverdeeld in 3 categorien. a De accommodatie; een nette hygienische maar helaas tochtige behandelruimte, mogelijk tgv kinderziekten ad de nieuwbouw, welke uiterst professioneel uitgerust is met een fantastisch buiten panorama. b De behandeling; een professionele anamnese met een zorgvuldig vriendelijk weergegeven en uitgelegd behandelplan. helaas in mijn situatie tgv een absoluut niet verwijtbare foutdiagnose een niet succesvolle behandeling. c De nazorg; deze verliep itt ontspannen omgangsvormen tijdens de behandeling uiterst stroef. Een verzoek tot kopie en vernietiging van het dossier, een evident patientrecht, werd structureel zonder enig argumentatie gefrustreerd. vele mailcontacten zijn nodig geweest w.o. regelmatige verwijzingen naar de relevante bepalingen van o.m. de wet geneeskundige behandelovereenkomst om de zorgverlener te overtuigen dat zij uitvoering aan dit verzoek zal moeten geven. uiteindelijk is dit gelukt. dit werd op een vervelende manier aan mij gecommuniceerd. mijn advies aan deze behandelaar luidt dan ook dat zij naast haar goede vakkundige competenties, aandacht zal moeten geven aan de accommodatie (mogelijk dat dit al verholpen is) maar bovenal in de fase van een administratieve nazorg deze met dezelfde warmte openheid en voortvarendheid als haar behandelingen  uitvoering aan zal kunnen geven. Iedereen leert, ook ondergetekende. in dat geval zal mijn cijfermatige beoordeling zeker op een 7 zijn uitgekomen. Mijn dank voor de goede zorg en aandacht tijdens de behandeling. Hopelijk doe je hier iets goeds mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Torenstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.