VoetFysio van Beelen

Waardering van VoetFysio van Beelen - Katwijk op 14 september 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Voor de tweede keer een lange periode behandeld door Karin van Voetfysio van Beelen. Omdat de enkel/voet klachten niet helemaal weg bleven na de eerste periode ben ik in april van dit jaar op advies van Karin door dr. Bulstra geopereerd. Na deze operatie heeft Karin mij zeer goed begeleid met revalideren. Het was heel fijn om op haar terug te kunnen vallen als het even niet zo lekker ging. Kreeg goede oefeningen mee en werd in het begin na de operatie 2x per week door haar gezien wat heel prettig was. Haar kundigheid heeft er mede toe geleid dat ik nu na 5 maanden een heel goed resultaat heb behaald. Alles tools zijn ingezet, ook shockwave en dry needling. Kreeg complimenten van de behandelend arts dat mijn voet nu zo soepel en veel beter is. Ik ben trots op u waren haar woorden, u heeft goed uw best gedaan. Dit heb ik echt aan Karin te danken. Bovendien is ze een zeer prettig mens in de omgang! Denkt en leeft enorm met je mee. Kortom een aanrader bij voetklachten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VoetFysio van Beelen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.