Fysiotherapie Van de Kamp, locatie Breda

076-5620331
Deze locatie is onderdeel van Fysiotherapie Van de Kamp

10 resultaten voor je selectie:

16 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De fysio is prettig in de omgang! Vertelt ook graag achtergrondinformatie over mijn medische klacht waardoor je toch het gevoel krijgt dat hij doelbewust en met goede onderbouwing te werk gaat.

17 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het vakmanschap en de aandacht voor patiënt staan altijd hoog in het vaandel!

17 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt zorgvuldig een hele goede analyse gemaakt. Daarmee zet hij vaak een innovatieve behandeling in.

17 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg kundige man! Zeer professioneel geholpen. Heb al best een tijd last van m’n rechterknie tijdens het sporten. De fysio heeft een duurzaam lange termijn plan gemaakt, en tot nu toe boek ik veel...

17 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Perfecte behandeling, zeer deskundige en fijne fysiotherapeut. Tim heeft me zeer snel van mijn klachten af geholpen.

17 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekend geholpen. Als ervaren sporter heb ik gemerkt dat de kennis buitengewoon ver reikt en behandelaar Tim heeft erg kundig gehandeld. Zeer professionele doch gezellige behandelingen gehad en...

9.3
24 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Had veel last van me rug, kon op de zelfde avond nog terecht. Tim weet waar hij het over heeft en denkt na over preventieve oplossingen i.p.v. keer op keer terug te hoeven komen.

9.3
29 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De praktijk ziet er heel mooi uit met luxe apparatuur. De fysio is erg kundig en helpt goed.

16 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Super mooie praktijk. goed bereikbaar en ik kon snel terecht. Aanrader!

9.8
14 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goed geholpen aan mijn schouder blessure. Tim is een prettige en kundige behandelaar. Zeker een aanrader!

9.7

Filters